Takao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunların hepsine kaydolursam sandbox olma olasılığım %100 dür herhalde başlıyım yavaştan ama
hepsine bir seferde bile kayıt yapsan sandbox olacagını sanmıyorum .Onay süreleri farklı hepsinin 6 ay sonra gelen bile oluyo
iletiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi bu gönderdikleri aktivasyon maillerinin çoğu fasa fiso. içlerinde sağlam PR getirenler var.
Bi sitem PR:0 dan bir ay içinde direkt PR 4 e çıktı.
Dmoz a girersen belki ama diğer bir cogunun alt sayfalarının pr degeri yok bile