Anket % kaç düşüş yaşadınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 91
% kaç düşüş yaşadınız ?
%10 düşüş var
%8,79 (8 Oy)
%20 düşüş var
%14,29 (13 Oy)
%30 düşüş var
%14,29 (13 Oy)
%40 düşüş var
%9,89 (9 Oy)
%50 düşüş var
%6,59 (6 Oy)
%60 düşüş var
%4,40 (4 Oy)
%70 düşüş var
%10,99 (10 Oy)
AYNI
%17,58 (16 Oy)
%10 Artış var
%4,40 (4 Oy)
%20 Artış var
%1,10 (1 Oy)
%30 Artış var
%1,10 (1 Oy)
%40 Artış var
%6,59 (6 Oy)
  • 18-07-2015, 23:46:57
    #19
    Kadın siteleri dibe vurdu bende.
    Eğitimde değişiklik yok.
  • 19-07-2015, 00:48:18
    #20
    Üyeliği durduruldu
    %30 civarı gelir ve hit düşüşü
  • 19-07-2015, 03:50:41
    #21
    %30 civarı bir düşüş var herhalde pazartesi normale döner.
  • 19-07-2015, 03:57:57
    #22
    haftaya pazartesi randumana donmesi daha mantikli geliyor. malum tatili uzatanlar olacaktir
  • 19-07-2015, 09:47:40
    #23
    Arefe günü hitim normaldi, bayramın ilk iki günü %20 düşüş var hatta %25 3. günüde aynı şekilde düşüş var. Bu hafta içi normale dönecektir diye tahmin ediyorum.
  • 19-07-2015, 22:01:59
    #24
    %30 luk bir düşüş oldu.İnşallah tekrar eski haline döner
  • 19-07-2015, 23:31:55
    #25
    Bu tarz konuların neden açıldığını halen anlayamıyorum. Düşüş yada yükseliş olsa bunun size yada başkasına ne gibi bir faydası olacak. Açılan konu bayramda otobüs, uçak ve tren seferlerinde artış yaşandı mı yaşanmadı mı sorusuna benziyor. Her bayramda seyranda mutlaka böyle bir konu açılma gereği hissediliyor.

    Artık şunu bilmemiz lazım. İnternet gece uyurken bile hayatımızın ayrılmaz bir parçası. Ramazan, bayram yada tatil internete girmemek için bir bahane teşkil etmiyor artık. Eğer doğru zamanda doğru içeriğe odaklanırsanız kazanç elde etmemeniz için herhangi bir sebep yok. Önemli olan ziyaretçi istediği zaman istediği içeriği verebiliyor musunuz tüm mesele bu.
  • 20-07-2015, 00:16:15
    #26
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz konuların neden açıldığını halen anlayamıyorum. Düşüş yada yükseliş olsa bunun size yada başkasına ne gibi bir faydası olacak. Açılan konu bayramda otobüs, uçak ve tren seferlerinde artış yaşandı mı yaşanmadı mı sorusuna benziyor. Her bayramda seyranda mutlaka böyle bir konu açılma gereği hissediliyor.

    Artık şunu bilmemiz lazım. İnternet gece uyurken bile hayatımızın ayrılmaz bir parçası. Ramazan, bayram yada tatil internete girmemek için bir bahane teşkil etmiyor artık. Eğer doğru zamanda doğru içeriğe odaklanırsanız kazanç elde etmemeniz için herhangi bir sebep yok. Önemli olan ziyaretçi istediği zaman istediği içeriği verebiliyor musunuz tüm mesele bu.
    bu senin söylediğin karnı tok olan birine yemek vermek gibi birşey. insanlar interneti tercih etmiyor çok fazla. internet kısım kısımdır. çocuklar, anne ve babalar şeklinde kadınların yoğun olduğu zamanlarda kadınlar internete girmezler. erkeklerin olduğu zamanda onlar. ve hepsinin yoğun olduğu zamanlarda vardır.

    sen kendin yapabiliyorsan keyfine bak. yapamıyorsan meşgul etmezsen sevinirim. selametle..
  • 20-07-2015, 00:52:30
    #27
    RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu senin söylediğin karnı tok olan birine yemek vermek gibi birşey. insanlar interneti tercih etmiyor çok fazla. internet kısım kısımdır. çocuklar, anne ve babalar şeklinde kadınların yoğun olduğu zamanlarda kadınlar internete girmezler. erkeklerin olduğu zamanda onlar. ve hepsinin yoğun olduğu zamanlarda vardır.

    sen kendin yapabiliyorsan keyfine bak. yapamıyorsan meşgul etmezsen sevinirim. selametle..
    Birden fazla okudum şu mesajı ama hiç bir anlam çıkaramadım.