Bu tarz konuların neden açıldığını halen anlayamıyorum. Düşüş yada yükseliş olsa bunun size yada başkasına ne gibi bir faydası olacak. Açılan konu bayramda otobüs, uçak ve tren seferlerinde artış yaşandı mı yaşanmadı mı sorusuna benziyor. Her bayramda seyranda mutlaka böyle bir konu açılma gereği hissediliyor.
Artık şunu bilmemiz lazım. İnternet gece uyurken bile hayatımızın ayrılmaz bir parçası. Ramazan, bayram yada tatil internete girmemek için bir bahane teşkil etmiyor artık. Eğer doğru zamanda doğru içeriğe odaklanırsanız kazanç elde etmemeniz için herhangi bir sebep yok. Önemli olan ziyaretçi istediği zaman istediği içeriği verebiliyor musunuz tüm mesele bu.