• 27-06-2015, 01:11:00
    #1
    Arkadaşlar ana siteme alt domain olarak forum.anasite.com şeklinde açtım fakat ana sitedeki makalelerimi forumdada yayınlıyorum.

    Bu durumda forum yada ana site kopyacı durumuna düşermi ?

    Düşer ise alt domaini iptal edip anasite.com/forum şeklinde yapsam kopyacı duruma düşmekten kurtulurmuyum ?
  • 27-06-2015, 02:36:16
    #2
    Herhangi bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
  • 27-06-2015, 03:12:18
    #3
    düşer, evet kurtulursunuz.
  • 27-06-2015, 03:29:04
    #4
    Sub olarak değil www.site.com/forum şeklinde kullanın.