Arkadaşlar ana siteme alt domain olarak forum.anasite.com şeklinde açtım fakat ana sitedeki makalelerimi forumdada yayınlıyorum.
Bu durumda forum yada ana site kopyacı durumuna düşermi ?
Düşer ise alt domaini iptal edip anasite.com/forum şeklinde yapsam kopyacı duruma düşmekten kurtulurmuyum ?