Arkadaşlar ana siteme alt domain olarak forum.anasite.com şeklinde açtım fakat ana sitedeki makalelerimi forumdada yayınlıyorum.

Bu durumda forum yada ana site kopyacı durumuna düşermi ?

Düşer ise alt domaini iptal edip anasite.com/forum şeklinde yapsam kopyacı duruma düşmekten kurtulurmuyum ?