• 26-10-2015, 01:47:58
    #64
    Denedim, harika çalışıyor. işimi çok kolaylaştıracak bişey. Minnetarım valla.
  • 26-10-2015, 02:10:17
    #65
    Hobilendik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu insanoğlundan korkmak lazım. Micrsoft Word de bunu İngilizce için yapıyor diye biliyorum. Mesajım bulunsun deneyeceğim.
    bu nasıl oluyor?
  • 26-10-2015, 05:26:54
    #66
    Konuşarak makale yazmak çok zor. Bu site zaten bikaç senedir açık, benzer sitelerde var. Spech to text yazın çıkar. Ama konuşarak makale yazmak, yazarak yazmaktan daha zor Çünkü insanın aklına gelmiyor bişey. Ayrıca belli bir süre yazmayınca iptal oluyor, virgüL Nokta kullanılmıyor. Bazı kelimelerde yanlış oluyor. Ben alışamadım ama sizi bilemicem.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:26:54 -->-> Daha önceki mesaj 04:24:40 --

    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen alternatif var mı acaba
    iphone varsa onun özelliğini kullan, çok iyi çeviriyor o ayrıca nokta da koyuyor.