Konuşarak makale yazmak çok zor. Bu site zaten bikaç senedir açık, benzer sitelerde var. Spech to text yazın çıkar. Ama konuşarak makale yazmak, yazarak yazmaktan daha zor

Çünkü insanın aklına gelmiyor bişey. Ayrıca belli bir süre yazmayınca iptal oluyor, virgüL Nokta kullanılmıyor. Bazı kelimelerde yanlış oluyor. Ben alışamadım ama sizi bilemicem.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:26:54 -->-> Daha önceki mesaj 04:24:40 --
Aynen alternatif var mı acaba
iphone varsa onun özelliğini kullan, çok iyi çeviriyor o ayrıca nokta da koyuyor.