• 29-03-2015, 22:54:48
    #10
    Yapılmayanı yapmak,
    yapılması taklidi zor olanı yapmak

    ha tabii şunları saymaya gerek yok,
    - özel ip adresi
    - özel dns
    - her ns için ayrı ip adresi
    - statik içerik için cdn
    - reklam odaklı değil, kullanıcı kullanım kolaylığı odaklı site tasarımı
    - mükemmel link hiyerarşisi
    - olsun diye değil, geri dönüşleri faydalı hale getiren bir iletişim sayfası
    - içi boş sosyal medya sayfaları değil, site içeriği ile ilgili yazılarla sosyal medya

    daha devam...
  • 29-03-2015, 23:29:10
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ziyaretçiyi memnun edip sitede kalma oranını yükseltmek.
  • 29-03-2015, 23:46:27
    #12
    Seo tips and seo tricks, google business tips,google local seo tips and tricks. Bunlar benim yöntemim googlede bunlar hakkında araştırma yapıp yenilikleri takip ederim.Türk seocularını fazla umursamam çoğusu yabancı kaynaklardan yarım bilgi ile paylasım yapar o yüzden kaynağından tümüyle bilgiyi almak daha iyidir.Birde hile hurdayı çok severim.
    Mesela itü öğrencilere beleş blogmu dağıtıyorum hemen itüden bir arkadaş bulurum,onun blogunu alırım.Gov backlink mi lazım hemen giderim müftülük siteleriyle kanki olurum v.s v.s.
  • 30-03-2015, 13:36:49
    #13
    Gereksiz yere bold yapma, gereksiz iç veya dış link verme, imla kurallarına ve gramer kurallarına uyumlu seosu içinde içerikler hazırla..
  • 30-03-2015, 16:32:45
    #14
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemesenizde olur. Siz paylaşın biz deneriz.

    Tekniğim: Koşulsuz "disiplin, sürdürülebilirlik ve yenilik"
    .
    DNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WMaracı forumunda bi üyenin imzası: SEO Google'ı kandırmak değil anlamaktır.

    Bak bu tekniği SEO hocasından bile bulamazsın. Bunun açıklaması yok, detayı da yok. Herşeyi 5 kelimede anlatmış adam. En kaliteli teknik bu, aksini iddaa eden seocudur zaten

    DNSZ bu mesajında ziyaretçiyi memnun eden içerikten başka hiçbir ek tekniğe gerek olmadığını anlatmak istemiş
    Deve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılmayanı yapmak,
    yapılması taklidi zor olanı yapmak

    ha tabii şunları saymaya gerek yok,
    - özel ip adresi
    - özel dns
    - her ns için ayrı ip adresi
    - statik içerik için cdn
    - reklam odaklı değil, kullanıcı kullanım kolaylığı odaklı site tasarımı
    - mükemmel link hiyerarşisi
    - olsun diye değil, geri dönüşleri faydalı hale getiren bir iletişim sayfası
    - içi boş sosyal medya sayfaları değil, site içeriği ile ilgili yazılarla sosyal medya

    daha devam...
    UnFoLLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziyaretçiyi memnun edip sitede kalma oranını yükseltmek.
    Bende birşeyler yazayım dedim fakat, benim konu hakkında ilk aklıma gelenleri ve söyleyeceklerimi arkadaşlar söylemiş. Ağzınıza sağlık.
  • 30-03-2015, 16:46:16
    #15
    Benim teknik kesinlikle keyword yönelik backlink almamak optimizasyonları iyi yapmak ve R10 daki işe yarar bir kaç seocu arkadaşa 2 ayda bir belli oranlarda çalışma yaptırmak

    sonuç ise daha hiçbir algoritma vurmadı bizi
  • 30-03-2015, 18:33:23
    #16
    En güzel SEO: Seo yapmamak

    Backlink olaylarına girme..

    Özgün ol.. Kaliteli ol.. Tabii iç seo ayarlarını yap
  • 30-03-2015, 21:14:58
    #17
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemesenizde olur. Siz paylaşın biz deneriz.

    Tekniğim: Koşulsuz "disiplin, sürdürülebilirlik ve yenilik"
    .
    peki oylese paylasoyorum bende. Denemedim sadece dusuncemdir .

    İlk once domain alirken keyword gecmesine ozen gosteririm.
    Genellikle wordpress kullanirim, tema , eklenti ve gerekli ayarlari yaparim
    İlk yazimi girdikten sonra site ici seo' yu tamamlarim.
    Site actiktan sonra site ile alakali paravan acarim 3 tane, onlari asil siteymis gibi guncel ve ozgun tutarim. İlk 1,5 ay link vermem. (Bu ne kadar dogru bilmiyorum, Paravanlar hakkinda bilgili olan varsa pm den sorularim var eger izin verirse. )
    Daha sonra 2 hafta boyle ozgun yazi yazip hic link falan almam. 2 hafta sonunda dizin eklemeye baslarim.
    Daha sonraki gunlerde yazilarimi yaztiktan sonra indexlenmesini bekler, indexlendikten sonra yazimi forum, sosyal medya dapaylasirim. Sosyal paylasim medyada paylasirken goo, gl ile kisaltip paylasirim.
    Ha unuttum soylemeyi siteye ozelk sosyal medya hesap, sayfa, google web tools hesaplari acarim.
    İlk once pageranki degeri dusuk olanlardan duzenli bir sekilde link alirim, ilerleyen zamanlarda ise yuksek pagerank degerine sahip sitelerden link alirim duzenli bir sekilde. Gunde 2-3 gibi bir sey.

    Yaparim, paylasirim dedim ama hic denemedim. Bir gun firsatim olur insallah Bu arada bu imleme ve paravan blog hakkinda bilgi veren olursa sevinirim. Sormak istedigim sorular var da. Bu arada sorarsaniz niye seo danismanligi ile gorusmuyirsun diye.Yasim 16 ve internete girerken cebimden sadece 20 tlcikti o da domain parasi idi. Daha sonra da cebimden para cikarmadim. İslerimi internetten kazandigimla yuruttum, olmadi ogrendim ( ogrenmeye devam ettim) her isi kendim yapmaya calistim. Biliyorum dogru degil ama elden gelmeyince ogrenmek zorunda kaliyoruz. Suan da lise 2 ye gidiyorum ve hafta sinlari da bir ofiste front end developer olarak calismaktayim. Boyle boyle yavas yavas kazaniyorum. Siz de eger yanlisim varsa sebebini ve ne yapmam gerektigini soylerseniz sevinirim.

    Hayirli Gunler.
  • 31-03-2015, 09:44:13
    #18
    lMarjinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki oylese paylasoyorum bende. Denemedim sadece dusuncemdir .

    İlk once domain alirken keyword gecmesine ozen gosteririm.
    Genellikle wordpress kullanirim, tema , eklenti ve gerekli ayarlari yaparim
    İlk yazimi girdikten sonra site ici seo' yu tamamlarim.
    Site actiktan sonra site ile alakali paravan acarim 3 tane, onlari asil siteymis gibi guncel ve ozgun tutarim. İlk 1,5 ay link vermem. (Bu ne kadar dogru bilmiyorum, Paravanlar hakkinda bilgili olan varsa pm den sorularim var eger izin verirse. )
    Daha sonra 2 hafta boyle ozgun yazi yazip hic link falan almam. 2 hafta sonunda dizin eklemeye baslarim.
    Daha sonraki gunlerde yazilarimi yaztiktan sonra indexlenmesini bekler, indexlendikten sonra yazimi forum, sosyal medya dapaylasirim. Sosyal paylasim medyada paylasirken goo, gl ile kisaltip paylasirim.
    Ha unuttum soylemeyi siteye ozelk sosyal medya hesap, sayfa, google web tools hesaplari acarim.
    İlk once pageranki degeri dusuk olanlardan duzenli bir sekilde link alirim, ilerleyen zamanlarda ise yuksek pagerank degerine sahip sitelerden link alirim duzenli bir sekilde. Gunde 2-3 gibi bir sey.

    Yaparim, paylasirim dedim ama hic denemedim. Bir gun firsatim olur insallah Bu arada bu imleme ve paravan blog hakkinda bilgi veren olursa sevinirim. Sormak istedigim sorular var da. Bu arada sorarsaniz niye seo danismanligi ile gorusmuyirsun diye.Yasim 16 ve internete girerken cebimden sadece 20 tlcikti o da domain parasi idi. Daha sonra da cebimden para cikarmadim. İslerimi internetten kazandigimla yuruttum, olmadi ogrendim ( ogrenmeye devam ettim) her isi kendim yapmaya calistim. Biliyorum dogru degil ama elden gelmeyince ogrenmek zorunda kaliyoruz. Suan da lise 2 ye gidiyorum ve hafta sinlari da bir ofiste front end developer olarak calismaktayim. Boyle boyle yavas yavas kazaniyorum. Siz de eger yanlisim varsa sebebini ve ne yapmam gerektigini soylerseniz sevinirim.

    Hayirli Gunler.

    Google, paravan blog olayını bitirdi yada bitirecek diye biliyorum. Sosyal medyaya ağırlık vermek daha doğru gibi görünüyor. Doğru bir şekilde emek verildikten sonra sanmıyorum ki karşılık alınmasın.