Şu şekile nasıl getiririm ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şu şekile nasıl getiririm ?
9
●
665
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Şu şekile nasıl getiririm ?
1
2
08-03-2008, 18:34:50
#10
black_storm
dostum sımdı sıte mybb oldugu ıcın ındex.php ye eklersem sanırım bozulacak.muhtemelen kalıpların bırını kullanmam gerekıyor ama hangısını onu bılmıyorum ???
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler