Konu
Şu şekile nasıl getiririm ?
08-03-2008, 18:34:50
#10
black_storm
dostum sımdı sıte mybb oldugu ıcın ındex.php ye eklersem sanırım bozulacak.muhtemelen kalıpların bırını kullanmam gerekıyor ama hangısını onu bılmıyorum ???