1 senedir .gov.tr siteleri gibi resmiyet katarak yazı giriyorum. Bugün karşımdakiyle samimiymiş gibi espri dolu bir yazı girdim, ilk kez bir makale yazarken keyif aldım. ''Zorunlu olarak yapıyordu, Unutuyordu'' değilde, ''zoru neymiş ki ? ee adam ne yapsın unutuyormuş..'' yazdım.
okuyunca da güzel geldi fakat google amca buna nasıl bakar ? içerik kalitesi neye göre değerlendiriliyor hiç bilmiyorum.
Makale Nasıl Olmalı ?
4
●336
- 28-02-2015, 23:13:22Seo calismasina bir ornek.Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2015, 00:24:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Üslup tabi ki çok çok önemli.
Ama ondan da önce, içeriğin türü ve yazanın (account) otoriterlik derecesi gelir. (Google nezdinde)
"Yumurta nasıl pişirilir" gibi bir konu çokta ustalık gerektirmeyip, çeşitli bilgilerin harmanlanması ile herhangibiri tarafından yazılabilir. Bu noktada üslubunuzu öttürmek akıllıca olacaktır.
Ama teknik bir konu için aynı durum söz konusu olmayacaktır.
.