1 senedir .gov.tr siteleri gibi resmiyet katarak yazı giriyorum. Bugün karşımdakiyle samimiymiş gibi espri dolu bir yazı girdim, ilk kez bir makale yazarken keyif aldım. ''Zorunlu olarak yapıyordu, Unutuyordu'' değilde, ''zoru neymiş ki ? ee adam ne yapsın unutuyormuş..'' yazdım.
okuyunca da güzel geldi fakat google amca buna nasıl bakar ? içerik kalitesi neye göre değerlendiriliyor hiç bilmiyorum.
Seo calismasina bir ornek.