• 07-02-2015, 10:05:40
    #1
    Sürekli benzer tipte yakınmalar duyduğum için bir başlık açmak istedim.

    İnsanların yüzde 90'ının mantığı şu.

    1-Siteyi kurayım.

    2-Kopyayla doldurayım.

    3-Botla çekeyim.

    4-Link kasayım.

    5-Zengin olayım.

    Böyle bir mantık yok arkadaşlar...

    Para kazanabilenler bunları yapmayan geride kalan yüzde 10'luk kesim zaten
  • 07-02-2015, 10:49:58
    #2
    Umut fakirin ekmeğidir :=)
  • 07-02-2015, 10:51:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben bu şekilde yapmıyorum da başlığa ipucu olarak seçtiğiniz için o zaman mantığı açıklayın arkadaşlar yararlansın
  • 07-02-2015, 12:14:07
    #4
    %10'luk kesimde olmak çok iyi
  • 07-02-2015, 18:09:29
    #5
    aynen artık o mantıktayım.sadece yavaş olmasını beklemesini öğrenmek insana yetiyor
  • 07-02-2015, 19:44:08
    #6
    vur-kaç sistemlerde yapılan şey gayet ve gayet mantıklı.

    Siteyi açarım, kopya içeriği çekerim, özgünlük nedir anlamam, basarım link, hacklinki, en fazla 1 aya ilk 3. Gerekli kazanımı sağla, site gitsin önemli değil.

    Bu sistem furya ürünlerde gayet işe yarar bir yöntemdir, kalıcı değildir, dönemliktir.