Sürekli benzer tipte yakınmalar duyduğum için bir başlık açmak istedim.

İnsanların yüzde 90'ının mantığı şu.

1-Siteyi kurayım.

2-Kopyayla doldurayım.

3-Botla çekeyim.

4-Link kasayım.

5-Zengin olayım.

Böyle bir mantık yok arkadaşlar...

Para kazanabilenler bunları yapmayan geride kalan yüzde 10'luk kesim zaten