Sürekli benzer tipte yakınmalar duyduğum için bir başlık açmak istedim.
İnsanların yüzde 90'ının mantığı şu.
1-Siteyi kurayım.
2-Kopyayla doldurayım.
3-Botla çekeyim.
4-Link kasayım.
5-Zengin olayım.
Böyle bir mantık yok arkadaşlar...
Para kazanabilenler bunları yapmayan geride kalan yüzde 10'luk kesim zaten