• 04-03-2008, 16:39:39
    #37
    Üyeliği durduruldu
    bi yükseliyorum, bi düşüyorum. Nolucak bakalım sonu.
  • 05-03-2008, 10:24:53
    #38
    Üyeliği durduruldu
    emrahdodanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşüşe devam !! Bugün sitem 140.sıraya düştü..Googlenin bir dediğini iki etmiyorum benim siteme veriği değer bumu yani..dalgamı geçiyor bizimle yavaş yavaş yükselt tam bu iş oluyor derken iki katı kadar geriye at..Eğer site 200.sıraya düşerse veya tekrar yükselttiği yere kadar getirmezse(kısa bi süre) bu işleri bırakıyorum arkadaşlar.Buna düpedüz emeğe saygısızlığın daniskası denir.Sitem etmeyimde backlink kasmaya para harcamaya vs... devammı edeyim?? Yoksa devammı edelim??
    Buna googledaki dalgalanma denmez TUSUNAMİ denir..bugünde kelimede 70.sıraya yükselmişim sanırım google beni duydu
  • 06-03-2008, 01:37:18
    #39
    Üyeliği durduruldu
    benimde 2000 tane indexim gitmiş nasıl iş anlamadım %70 hit düşmesi var
  • 06-03-2008, 08:11:23
    #40
    Üyeliği durduruldu
    google bu aralar gerçeten hepimizin başı derte arkdaşlar
  • 06-03-2008, 14:47:29
    #41
    Misafir
    400 lerde olan hit birden 200ü zor görmeye başlamıştı.Yavaş yavaş düzelmeye başladı
  • 08-03-2008, 19:29:08
    #42
    benim 400 leri zor bulan sitem 4 gün boyunca 3000 lerde dolaştı şimdi tekrar geri döndü keşke öyle kalsaydı