emrahdodanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşüşe devam !! Bugün sitem 140.sıraya düştü..Googlenin bir dediğini iki etmiyorum benim siteme veriği değer bumu yani..dalgamı geçiyor bizimle yavaş yavaş yükselt tam bu iş oluyor derken iki katı kadar geriye at..Eğer site 200.sıraya düşerse veya tekrar yükselttiği yere kadar getirmezse(kısa bi süre) bu işleri bırakıyorum arkadaşlar.Buna düpedüz emeğe saygısızlığın daniskası denir.Sitem etmeyimde backlink kasmaya para harcamaya vs... devammı edeyim?? Yoksa devammı edelim??
Buna googledaki dalgalanma denmez TUSUNAMİ denir..bugünde kelimede 70.sıraya yükselmişim sanırım google beni duydu