• 24-12-2014, 22:01:08
    #1
    Arkadaşlar konuyu en mantıklı bulduğum yere, Google Optimizasyon kategorisine açmaya karar verdim.

    Verdiğim siteye yapacağınız yorum kadar bende sizin sitenize yorum yapacağım. Yorumlar anlamlı olmalı. Teşekkürler, iyi paylaşım gibi yorumları kabul etmiyorum. Şuan 1 Kişi için en fazla 3 yorum gönderebilirim.

    Bu şekilde 2 kez sitelerimi aktif tutarak güzel bir çıkış yaşadım. Ben etkili olduğunu düşünüyorum, tersini düşünen arkadaşlar buna katılmak zorunda değiller.

    Site Adresim;
    http://goo.gl/xe55Fa
  • 25-12-2014, 10:45:55
    #2
    Adım ve soyadım ile yorum yaptım.
    Sitem : Blogcin.com
  • 25-12-2014, 14:09:22
    #3
    SinanTeker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adım ve soyadım ile yorum yaptım.
    Sitem : Blogcin.com
    Geri dönüş sağlandı, Teşekkür ederim.
  • 25-12-2014, 14:12:45
    #4
    Yorum yapildi. Bunun katkısına bende inananlardanım
    Geri dönüş için bilgiler gönderildi.
  • 27-12-2014, 14:24:17
    #5
    Geri Dönüş Sağlandı. Konu günceldir arkadaşlar.
  • 27-12-2014, 16:50:24
    #6
    Sitenize Emrah adıyla 2 yorum attım.
    Sitem: http://goo.gl/TYsNlQ
  • 27-12-2014, 20:06:23
    #7
    Yorumlar önemlidir. Bilgiler P.M ile gönderildi.
  • 27-12-2014, 20:33:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    3 yorum yapıldı pm atıldı
  • 27-12-2014, 21:00:55
    #9
    http://goo.gl/oQuG7J

    5 Yorum yapıldı, pm atıldı.