Arkadaşlar konuyu en mantıklı bulduğum yere, Google Optimizasyon kategorisine açmaya karar verdim.

Verdiğim siteye yapacağınız yorum kadar bende sizin sitenize yorum yapacağım. Yorumlar anlamlı olmalı. Teşekkürler, iyi paylaşım gibi yorumları kabul etmiyorum. Şuan 1 Kişi için en fazla 3 yorum gönderebilirim.

Bu şekilde 2 kez sitelerimi aktif tutarak güzel bir çıkış yaşadım. Ben etkili olduğunu düşünüyorum, tersini düşünen arkadaşlar buna katılmak zorunda değiller.

Site Adresim;
http://goo.gl/xe55Fa