• 15-12-2014, 15:12:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    adsense yüzünden wordpress'e geçmek istiyorum. mobil şablona reklam yerleşimi yapamıyoruz küçücük bi reklam koyuyor, mobil kullanmasak reklamlar iç içe geçiyor politikalara uymuyor.

    en iyisi wordpress'e taşımak, ns yönlendirip xml yedeğini yüklesem hit kaybım olur mu ?
  • 15-12-2014, 15:13:34
    #2
    Mutlaka olacaktır hocam.
  • 15-12-2014, 15:16:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Başlarda olacaktır, sonra toparlayabilir diye düşünüyorum. Bu riski almak sitenin hitinin kaç olduğuna bağlı bence.
  • 15-12-2014, 15:20:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    WEBYUSUF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlaka olacaktır hocam.
    tüh dudamobile.com diye birşey buldum aylık 7$'a m.site.com veriyormuş. blogger'a uyuyormuş. sizce acaba bu etkiler mi ?

    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlarda olacaktır, sonra toparlayabilir diye düşünüyorum. Bu riski almak sitenin hitinin kaç olduğuna bağlı bence.
    1.7k hitli nasıl bir işse mobille alakalı olmadığı halde 1.2k'dan fazlası mobil. mobil yerleşim kısıtlı olduğu için şuan sayfa to %0.35
  • 23-12-2014, 16:42:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yok böyle olmayacak yazı ortası reklamı eklenmiyor, responsive teması yok. sayfa to dün %0.37'ydi. bugünde %0.41 ortalamayla gidiyor.

    mutlaka wp'ye geçmem lazım hitin %20-30'u gitsede sorun olmaz. ama komple giderse diye korkuyorum daha önce geçiren var mı ?
  • 23-12-2014, 16:46:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    link yapısı değişmez ise hit kaybı yaşayacağınızı sanmam