adsense yüzünden wordpress'e geçmek istiyorum. mobil şablona reklam yerleşimi yapamıyoruz küçücük bi reklam koyuyor, mobil kullanmasak reklamlar iç içe geçiyor politikalara uymuyor.
en iyisi wordpress'e taşımak, ns yönlendirip xml yedeğini yüklesem hit kaybım olur mu ?