• 02-12-2014, 23:06:01
    #1
    TEBilişimin 2499 TL olan haber yazılımını almayı planlıyorum. Çok detaylı ve ince çalışılmış gibi duruyor. Ajans botları da var yazılıma ek olarak. Şimdi ben bu botu hiç özgünleştirmeden direk çektirmeyi planlıyorum. Sonuç ne olur ? Yani spama girer miyim ?
  • 02-12-2014, 23:34:54
    #2
    Ajans size özel haber sunmayacak ki sonuçta herkese sunulan haberler tabiki girme ihtimalin var.
  • 02-12-2014, 23:42:32
    #3
    yilmaz27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ajans size özel haber sunmayacak ki sonuçta herkese sunulan haberler tabiki girme ihtimalin var.
    O zaman ne anlamı var ki yani aboneler hariç zaten alamıyorlar. Günde yaklaşık 600 haber geliyor. Bunlardan ortalama 50 tanesi benim kategorimle ilgili oluyor.
  • 03-12-2014, 00:11:50
    #4
    Haberleri özgün yazamıyorsanız başlık ve özet kısımlarını özgün yazın ki siteniz bir adım öne geçsin. Özgün 50 haber giremiyorsanız zaten haber sektörüne girmeyin
  • 03-12-2014, 00:38:15
    #5
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haberleri özgün yazamıyorsanız başlık ve özet kısımlarını özgün yazın ki siteniz bir adım öne geçsin. Özgün 50 haber giremiyorsanız zaten haber sektörüne girmeyin
    Günde 50 haber nasıl gireyim hocam özgün
  • 03-12-2014, 00:42:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    cemsina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde 50 haber nasıl gireyim hocam özgün
    basligi ve ozeti (ilk 2-3 cumle) degistir diyor arkadas
  • 03-12-2014, 00:49:12
    #7
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    basligi ve ozeti (ilk 2-3 cumle) degistir diyor arkadas
    Ben konuştum ilgili arkadaşla herhangi bir sorun olmuyormuş. Sadece başlığı değiştirmemiz bile diğer siteleri sollamamızı sağlarmış
  • 03-12-2014, 00:58:46
    #8
    Üyeliği durduruldu
    cemsina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben konuştum ilgili arkadaşla herhangi bir sorun olmuyormuş. Sadece başlığı değiştirmemiz bile diğer siteleri sollamamızı sağlarmış
    Onlardan 1 adım önde olmak yerine 2 adım önde olsan daha iyi olmaz mı ? Ne kadar emek verirsen, o kadar başarıya ulaşırsın.
  • 10-12-2014, 18:41:25
    #9
    cemsina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TEBilişimin 2499 TL olan haber yazılımını almayı planlıyorum. Çok detaylı ve ince çalışılmış gibi duruyor. Ajans botları da var yazılıma ek olarak. Şimdi ben bu botu hiç özgünleştirmeden direk çektirmeyi planlıyorum. Sonuç ne olur ? Yani spama girer miyim ?
    Hocam bende gazisoft yazılımını kullanıyorum. Dha aboneligi almayi dusunuyorum. Ancak gelen haberleri otomatik olarak botla siteye cekilme ihtimali varmıdır ? Cunku adamlar statik ip felan istiyorlar