TEBilişimin 2499 TL olan haber yazılımını almayı planlıyorum. Çok detaylı ve ince çalışılmış gibi duruyor. Ajans botları da var yazılıma ek olarak. Şimdi ben bu botu hiç özgünleştirmeden direk çektirmeyi planlıyorum. Sonuç ne olur ? Yani spama girer miyim ?
Hocam bende gazisoft yazılımını kullanıyorum. Dha aboneligi almayi dusunuyorum. Ancak gelen haberleri otomatik olarak botla siteye cekilme ihtimali varmıdır ? Cunku adamlar statik ip felan istiyorlar