• 22-11-2014, 04:40:25
    #1
    Merhaba;
    Başlıkta belirttiğim gibi garip bir durum var.
    İndexler tamamen silindi.
    Aykırı hiçbir durum olmamasına rağmen, ama Webmaster Tools'da ceza gözükmüyor.
    info da gitti, indexler de gitti.
    Benzer bir durum yaşayan var mı?
  • 22-11-2014, 04:55:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    webmaster toolsa bazen geç yansıyabiliyor böyle bir durum oluşmuş olabilir

    google gibi getir deyip yeniden eklediğinizde index almıyorsa bekleyin

    tam spam yansıdıktan sonra değişiklik yapıp inceleme talebi gönderin

    hesabınızı başka birinin ele geçirmediği durumlarda geriye ceza dışında pek seçenek kalmıyor
  • 22-11-2014, 05:00:53
    #3
    meher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webmaster toolsa bazen geç yansıyabiliyor böyle bir durum oluşmuş olabilir

    google gibi getir deyip yeniden eklediğinizde index almıyorsa bekleyin

    tam spam yansıdıktan sonra değişiklik yapıp inceleme talebi gönderin

    hesabınızı başka birinin ele geçirmediği durumlarda geriye ceza dışında pek seçenek kalmıyor
    Aslında ceza alacak bir durumu yoktu.Bu konulara özellikle önem gösteririm.
    2 tane yabancı site, iframe ile içeriğimi gösteriyordu benim iznim dışında.
    Onun dışında ceza almasını gerektirecek bir durum yoktu.
    Ordan oldu diye düşünüyorum.
    Hesap ele geçirme derken?Webmaster Tools hesabını mı kastettiniz?
  • 22-11-2014, 15:36:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında ceza alacak bir durumu yoktu.Bu konulara özellikle önem gösteririm.
    2 tane yabancı site, iframe ile içeriğimi gösteriyordu benim iznim dışında.
    Onun dışında ceza almasını gerektirecek bir durum yoktu.
    Ordan oldu diye düşünüyorum.
    Hesap ele geçirme derken?Webmaster Tools hesabını mı kastettiniz?
    Teknik olarak başkalarının bir şekilde yetki alıp sitenizi engellemeleri ve url kaldırma yapıp sildirmeleri mümkün. Bu durumda siteyi yeniden ekleyebilmeniz gerekirdi.

    Ama böyle bir şeye ihtimal vermiyorsanız ve siteniz gerçekten deindex olduysa bu birkaç gün içerisinde manuel işlemler sekmesine "tam spam" olarak yansıyacaktır.

    iframe konusundan emin değilim deindex genelde site içi spamden kaynaklanıyor aksi halde farklı ceza alırdı bence.
  • 23-11-2014, 05:28:51
    #5
    meher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik olarak başkalarının bir şekilde yetki alıp sitenizi engellemeleri ve url kaldırma yapıp sildirmeleri mümkün. Bu durumda siteyi yeniden ekleyebilmeniz gerekirdi.

    Ama böyle bir şeye ihtimal vermiyorsanız ve siteniz gerçekten deindex olduysa bu birkaç gün içerisinde manuel işlemler sekmesine "tam spam" olarak yansıyacaktır.

    iframe konusundan emin değilim deindex genelde site içi spamden kaynaklanıyor aksi halde farklı ceza alırdı bence.
    Evet şimdi düştü panele.Beni kıllandıran panele düşmemesiydi.
    Konuyu o nedenle açtım, daha önce kimsenin başına geldi mi diye.
    Gizli yönlendirme var diyor.
    Öyle bişey yok da, iframe ile kendi embedimi hazırlayıp, makalelere öyle eklemiştim.
    Ona kıllandı sanırım beyinsiz arama motoru
    Teşekkürler cevaplar için.r10+'yı hakeden bir yaklaşım gösterdiniz
  • 23-11-2014, 05:47:34
    #6
    mobil hit için reklam kullanıyorsan gizli yönlendirme cezası alırsın
  • 23-11-2014, 06:01:21
    #7
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mobil hit için reklam kullanıyorsan gizli yönlendirme cezası alırsın
    Yok hocam, kullanmıyorum.
    Onda ceza verdiğini biliyorum zaten.
    Neyse çözeriz, cevap için teşekkürler
  • 08-03-2015, 23:34:39
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://googlesandboxtool.com/ Sandbox'a düşen domainizi buradan sorgulatabilirsiniz.