Aslında ceza alacak bir durumu yoktu.Bu konulara özellikle önem gösteririm.
2 tane yabancı site, iframe ile içeriğimi gösteriyordu benim iznim dışında.
Onun dışında ceza almasını gerektirecek bir durum yoktu.
Ordan oldu diye düşünüyorum.
Hesap ele geçirme derken?Webmaster Tools hesabını mı kastettiniz?
Teknik olarak başkalarının bir şekilde yetki alıp sitenizi engellemeleri ve url kaldırma yapıp sildirmeleri mümkün. Bu durumda siteyi yeniden ekleyebilmeniz gerekirdi.
Ama böyle bir şeye ihtimal vermiyorsanız ve siteniz gerçekten deindex olduysa bu birkaç gün içerisinde manuel işlemler sekmesine "tam spam" olarak yansıyacaktır.
iframe konusundan emin değilim deindex genelde site içi spamden kaynaklanıyor aksi halde farklı ceza alırdı bence.