Teknik olarak başkalarının bir şekilde yetki alıp sitenizi engellemeleri ve url kaldırma yapıp sildirmeleri mümkün. Bu durumda siteyi yeniden ekleyebilmeniz gerekirdi.
Ama böyle bir şeye ihtimal vermiyorsanız ve siteniz gerçekten deindex olduysa bu birkaç gün içerisinde manuel işlemler sekmesine "tam spam" olarak yansıyacaktır.
iframe konusundan emin değilim deindex genelde site içi spamden kaynaklanıyor aksi halde farklı ceza alırdı bence.
Evet şimdi düştü panele.Beni kıllandıran panele düşmemesiydi.
Konuyu o nedenle açtım, daha önce kimsenin başına geldi mi diye.
Gizli yönlendirme var diyor.
Öyle bişey yok da, iframe ile kendi embedimi hazırlayıp, makalelere öyle eklemiştim.
Ona kıllandı sanırım beyinsiz arama motoru

Teşekkürler cevaplar için.r10+'yı hakeden bir yaklaşım gösterdiniz