• 21-11-2014, 17:42:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    blogger html'de böyle bir tablo yapamadığım için kaynak siteden kopyalayıp oluşturda düzenliyorum.



    gel gelelim buz dağının görünen yüzüne. bunlar zararlı olur mu ? yoksa sıradan bi tablo gibi gözükür mü ? o kadarcık tablodan böyle bi kod çıktı.

  • 21-11-2014, 17:47:48
    #2
    Sayfa açılış hızını yavaşlatmıyorsa bir zararı olmaz bence