Bu tabloların zararı olur mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu tabloların zararı olur mu ?
1
●
250
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Bu tabloların zararı olur mu ?
21-11-2014, 17:42:12
#1
Makale_TR
Üyeliği durduruldu
blogger html'de böyle bir tablo yapamadığım için kaynak siteden kopyalayıp oluşturda düzenliyorum.
gel gelelim buz dağının görünen yüzüne. bunlar zararlı olur mu ? yoksa sıradan bi tablo gibi gözükür mü ? o kadarcık tablodan böyle bi kod çıktı.
21-11-2014, 17:47:48
#2
The_Memo
Sayfa açılış hızını yavaşlatmıyorsa bir zararı olmaz bence
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler