blogger html'de böyle bir tablo yapamadığım için kaynak siteden kopyalayıp oluşturda düzenliyorum.



gel gelelim buz dağının görünen yüzüne. bunlar zararlı olur mu ? yoksa sıradan bi tablo gibi gözükür mü ? o kadarcık tablodan böyle bi kod çıktı.