Linkdede göreceğiniz gibi arkadaş rakip firmayı ispiklemiş sizce bu emek hırsızlığımıdır ? yoksa doğru olan ispiklemekmidir ? benim düşüncem şikayet eden arkadaşın yaptığı emek hırsızlığıdır siz ne düşünüyorsunuz?
ek olarak google her şikayeti değerlendiriyormu? bu bir anti seo sektörü oluştururmu?
https://www.chillingeffects.org/notices/432483
Sizce kim haklı?
3
●890
- 03-11-2014, 13:35:59Şahsi görüşüm emek hırsızlığı değil ki zaten "<div style="display: none;">" bununla kendi ayağınıza kurşun sıkmışsınız.myoceans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2014, 13:41:14Eposta Aktivasyonu Gerekmektehocam öncelikle şunu belirtiyim benim yaptığım birşey değil arada sırada girip şikayetleri okuyorum çok enteresan şeylerle karşılaşıyorum mesela bu örnekte adam siteyi birebir kopyalamış https://www.chillingeffects.org/notices/10020890alenazte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buna lafım yok bu emek hırsızlığıdır ama ilk şikayet daha farklı bir seo çalışması yapılmış yani çalıntı içerik yada site kopyalama gibi bişey değil sizin görüşünüzede saygı duyarım tabi. - 03-11-2014, 13:49:59myoceans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePardon yanlış anlamışım sizin sandımmyoceans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama dediğim gibi ilk şikayet konusu Kesinlikle emek hırsızlığı değil asıl "<div style="display: none;">" bu etiketi koyup link alırsan emek hırsızlığı olur HackLink yapılmış yani.
İkinci şakayet konusuna baya güldüm adam programla indirmiş siteyi bunu yapan kendine bide webmater diyordur kesin 200-300 liraya yaptırmıştır yaptıranda kesin
Ama dediğim gibi ilk şikayet konusu Kesinlikle emek hırsızlığı değil asıl "<div style="display: none;">" bu etiketi koyup link alırsan emek hırsızlığı olur HackLink yapılmış yani.