Linkdede göreceğiniz gibi arkadaş rakip firmayı ispiklemiş sizce bu emek hırsızlığımıdır ? yoksa doğru olan ispiklemekmidir ? benim düşüncem şikayet eden arkadaşın yaptığı emek hırsızlığıdır siz ne düşünüyorsunuz?
ek olarak google her şikayeti değerlendiriyormu? bu bir anti seo sektörü oluştururmu?
https://www.chillingeffects.org/notices/432483
Şahsi görüşüm emek hırsızlığı değil ki zaten "<div style="display: none;">" bununla kendi ayağınıza kurşun sıkmışsınız.