• 06-10-2014, 12:35:46
    #1
    Forumu uzun zamandır takip ediyorum, çeşitli scriptler ile seo yapılıp üst sıralara çıkılıyor. Fakat benim en çok merak ettiğim html basit bir döküman ile hemen index alır mıyım yoksa wordpress tabanlı bir site mi kurmam daha mantıklı olur ? yada önerebileceğiniz diğer scriptler varsa onlarda olabilir.
  • 06-10-2014, 12:38:26
    #2
    Misafir
    Wordpress 'de eklenti olarak seo pluginleri var. En mantıklısı wordpress bence. Hem sen fazla yorulmazsın.
  • 06-10-2014, 14:07:37
    #3
    Brake adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wordpress 'de eklenti olarak seo pluginleri var. En mantıklısı wordpress bence. Hem sen fazla yorulmazsın.
    Devamlı güncel içerikler girilmeyecek hocam, belli başlı bir konuda 20-30 tane makale girilmesi gerekiyor. Worpdress o anlamda gayet iyi ve başarılı ona katılıyorum fakat indexlenme ve google de üst sıralara çıkma açısından en iyisi hangisi onu merak ediyorum.
  • 06-10-2014, 14:17:00
    #4
    Misafir
    O halde, html olarak tek tek yazın daha iyi. Çünki bir yazı yazdığınızda, ftp ana dizine yeni index oluşturacaksınız. ( http://site.com/seo-hakkinda-bilgiler.html ) Header bölümüne konu hakkında daha çok bilgi girebilirsiniz. Gayet hoş ve yararlı olur. Düşünüm ki, gayet yararlı..