Forumu uzun zamandır takip ediyorum, çeşitli scriptler ile seo yapılıp üst sıralara çıkılıyor. Fakat benim en çok merak ettiğim html basit bir döküman ile hemen index alır mıyım yoksa wordpress tabanlı bir site mi kurmam daha mantıklı olur ? yada önerebileceğiniz diğer scriptler varsa onlarda olabilir.