Reddit sizin olsaydi?
8
●671
- 23-08-2014, 00:28:22Azrail sen adamı öldürürsünMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
derler.
- 25-08-2014, 13:00:08Reddit benim olsa bir tane jenerik domain alır kendime rekabet oluşturur iki yönlü para kazanırdım.
- 27-08-2014, 02:19:44Üyeliği durdurulduBana reddit demeyin.. 4 ay kadar önce yabancı sitelerin barındığı sunucum kapanmıştı.Bir baktım ki redditde topa çıkmış milyon hit gelmiş 1 gecede.. Ddosun doğalını yemişiz haberimiz yok
Sabah farkedip blogspota yonlendırdım sıteyı tek bır reklam attım. 1-2 bin tl gelmişti sanırım 2-3 gün içinde
O günden beri bir tarafım reddit'e kızar, diğer tarafım erken farketmediğime.
derler.