• 22-08-2014, 13:24:43
    #1
    Hangi kategorilerinize nasil backlinkler alirdiniz? Tanitim yazilarinizda neree link verirdiniz?
  • 22-08-2014, 20:28:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Reddit benim olsaydı kimden link alacam ki ?

    millet benden alması gerekmiyor mu ?
  • 22-08-2014, 22:00:42
    #3
    Naptın reddite ortak mı oldun
  • 22-08-2014, 22:07:02
    #4
    Reddit benim olsaydı ben benim olmazdım...
  • 22-08-2014, 22:12:24
    #5
    Link almayı unutursan başka şeyler düşünürsün.
    • Sessiz
    • MadCode
    Sessiz ve MadCode bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 23-08-2014, 00:28:22
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Link almayı unutursan başka şeyler düşünürsün.
    Azrail sen adamı öldürürsün derler.
  • 25-08-2014, 10:00:30
    #7
    Buna benzsr bir site dusunun. 1 aylik site %100 ozgun icerik ve gunde 500 yeni gonderi
  • 25-08-2014, 13:00:08
    #8
    Reddit benim olsa bir tane jenerik domain alır kendime rekabet oluşturur iki yönlü para kazanırdım.
  • 27-08-2014, 02:19:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bana reddit demeyin.. 4 ay kadar önce yabancı sitelerin barındığı sunucum kapanmıştı.Bir baktım ki redditde topa çıkmış milyon hit gelmiş 1 gecede.. Ddosun doğalını yemişiz haberimiz yok

    Sabah farkedip blogspota yonlendırdım sıteyı tek bır reklam attım. 1-2 bin tl gelmişti sanırım 2-3 gün içinde O günden beri bir tarafım reddit'e kızar, diğer tarafım erken farketmediğime.