Bana reddit demeyin.. 4 ay kadar önce yabancı sitelerin barındığı sunucum kapanmıştı.Bir baktım ki redditde topa çıkmış milyon hit gelmiş 1 gecede.. Ddosun doğalını yemişiz haberimiz yok

Sabah farkedip blogspota yonlendırdım sıteyı tek bır reklam attım. 1-2 bin tl gelmişti sanırım 2-3 gün içinde O günden beri bir tarafım reddit'e kızar, diğer tarafım erken farketmediğime.