• 27-07-2014, 03:50:43
    #10
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun felan bişey kullanma boşver, eski model seocuların ilk ezberlediği şeylerdendir h1 kullan demek başka ipleyen felan yok
    Yanılıyorsunuz. h1, h2, h3, em, strong, i gibi taglar Google'ın her zaman benimsediği ve önemsediği etiketlerdir. Kullanıyorum her zaman çok dikkatli olarak; saat 4 olmuş ve online tablom:



    Hadi eyvallah.
  • 27-07-2014, 23:08:21
    #11
    OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanılıyorsunuz. h1, h2, h3, em, strong, i gibi taglar Google'ın her zaman benimsediği ve önemsediği etiketlerdir. Kullanıyorum her zaman çok dikkatli olarak; saat 4 olmuş ve online tablom:

    Hadi eyvallah.
    Tamam hacı h1 kullanmasan geşmeyecekti zaten onlar
  • 27-07-2014, 23:47:51
    #12
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hacı h1 kullanmasan geşmeyecekti zaten onlar
    Komikmiş
  • 27-07-2014, 23:59:57
    #13
    OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komikmiş
    Eyvallah gardaş

    ama senin h1 kullandım bu kadar online oldu demen kadar komik değil hakkını teslim etmek lazım, üstelik üşenmeden ne kadar siten varsa sadece kendini (1 online) gösterdiği halde bile remini çekmişsin buda komikliğe tavan yaptırmış
  • 28-07-2014, 00:11:52
    #14
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah gardaş

    ama senin h1 kullandım bu kadar online oldu demen kadar komik değil hakkını teslim etmek lazım, üstelik üşenmeden ne kadar siten varsa sadece kendini (1 online) gösterdiği halde bile remini çekmişsin buda komikliğe tavan yaptırmış
    Hahahah. Bu daha komik üstad. h1 ile yükseldim demedim, günde 900k üzeri hit alıyorsak ve bu tagları kullanıyorsak bir bildiğimiz var dedim. İşe yarıyor dedim.
  • 28-07-2014, 00:45:33
    #15
    OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahahah. Bu daha komik üstad. h1 ile yükseldim demedim, günde 900k üzeri hit alıyorsak ve bu tagları kullanıyorsak bir bildiğimiz var dedim. İşe yarıyor dedim.
    Hay allah ya bu kategoriye yazmıyordum ben 3k online ile 900k yı rüyanda görürsün ancak haydi iyi geceler
  • 28-07-2014, 01:06:13
    #16
    ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hay allah ya bu kategoriye yazmıyordum ben 3k online ile 900k yı rüyanda görürsün ancak haydi iyi geceler
    Sabaha karşı 4'te 3k online ve diğer sitelerle birlikte pekte rüya değil, tanımıyorsun ki çekememezlik olsun. Sana da iyi geceler