OdemeHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komikmiş
Eyvallah gardaş

ama senin h1 kullandım bu kadar online oldu demen kadar komik değil hakkını teslim etmek lazım, üstelik üşenmeden ne kadar siten varsa sadece kendini (1 online) gösterdiği halde bile remini çekmişsin buda komikliğe tavan yaptırmış