ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah gardaş

ama senin h1 kullandım bu kadar online oldu demen kadar komik değil hakkını teslim etmek lazım, üstelik üşenmeden ne kadar siten varsa sadece kendini (1 online) gösterdiği halde bile remini çekmişsin buda komikliğe tavan yaptırmış
Hahahah. Bu daha komik üstad. h1 ile yükseldim demedim, günde 900k üzeri hit alıyorsak ve bu tagları kullanıyorsak bir bildiğimiz var dedim. İşe yarıyor dedim.