• 02-05-2014, 09:53:49
    #1
    Merhaba, bazıları her konuya 2 - 3 etiket girmeli derken bazıları etiket girilmemeli diyor bu konuda aklım karıştı sizlerin yorumlarını bekliyorum.
  • 02-05-2014, 11:20:52
    #2
    Etiket girersen daha fazla kelime'de çıkarsın. Zaten ana sayfanın o kadar kelimede çıkması artık eskide kaldı.
  • 02-05-2014, 12:32:47
    #3
    Etiket güzeldir ancak ne işe yaradığını tam olarak bilmek gerekir.

    "Yerel" düşünün etiket girerken, genel değil. Başlıkta "buda yazsaydı aslında konuyu daha iyi anlatırdı" dediğiniz 2-3 başlığı etiket olarak girmelisiniz.

    Faydalıdır, iyidir.
  • 02-05-2014, 12:34:20
    #4
    Cok fazla abartilmadan, gerekli oldugunu düsünüyorum.
  • 02-05-2014, 13:16:03
    #5
    Etiket hit için değil, alakalı kelimeleri tek bir sayfada göstermek için vardır.
  • 02-05-2014, 13:33:06
    #6
    etiket faydası olmaz gibi aksine uzun vadeli zararı oluyor 2 site birisinde etiket girdim diğerinde girmedim farkı çok kolay anlaşılıyor etiket boş sayfa kopya eksik yarım metin miktarı az olarak google önemsemiyor buda sitenin geneline yansımaktadır