Etiket güzeldir ancak ne işe yaradığını tam olarak bilmek gerekir.

"Yerel" düşünün etiket girerken, genel değil. Başlıkta "buda yazsaydı aslında konuyu daha iyi anlatırdı" dediğiniz 2-3 başlığı etiket olarak girmelisiniz.

Faydalıdır, iyidir.