Konu
Etiket kullanımı gerekli mi?
02-05-2014, 12:32:47
#3
CanerDikmen
Etiket güzeldir ancak ne işe yaradığını tam olarak bilmek gerekir.
"Yerel" düşünün etiket girerken, genel değil. Başlıkta "buda yazsaydı aslında konuyu daha iyi anlatırdı" dediğiniz 2-3 başlığı etiket olarak girmelisiniz.
Faydalıdır, iyidir.