Sitem 40k dan 7k ya düştü ?
30
●2.203
- 12-02-2014, 13:49:08Ben anlamıyorum bu site isimlerini isteyenleri. Yani bir insan neden site ismini ister? İncelemek için falan demeyin lütfen. Bu laf başbakanın ben özgürlükçüyüm demesinden bile komik. Site ismini şundan istiyorsunuz;s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-Aynısını yapmak için,
-Ya da yok etmek için.
Matt Cutts musunuz site inceliyorsunuz