hocam zaten buradaki çoğu kişinin bildiği, belki sizinde bildiğiniz bir site.
Hem sektördeki rakip azlığını korumak, hemde saldırılardan korunmak amacıyla, üzgünüm site adresini buraya yazamam.
Kişisel algılamayın... Bu siteler üzerinden ailemin geçimini sağlıyorum...
Ben anlamıyorum bu site isimlerini isteyenleri. Yani bir insan neden site ismini ister? İncelemek için falan demeyin lütfen. Bu laf başbakanın ben özgürlükçüyüm demesinden bile komik. Site ismini şundan istiyorsunuz;
-Aynısını yapmak için,
-Ya da yok etmek için.
Matt Cutts musunuz site inceliyorsunuz