• 03-02-2014, 01:12:12
    #19
    Remote abi 10 yıllık seocusunuz eyvallah lakin şöyle bir şey var seo dediğimiz şey sabitlikten ibaret değil ve durmadan değişen birşeydir.Siz seo işlerini bıraktınız sanırım ?

    Google plus işe yarar mı yaramaz mı konusuna gelince,bana göre tabi ki yarar denedim uyguladım gördüm en basitinden son yaptıgım bir çalışmayı söyleyim sektörel bir kelimeyi şuan ikinci sıraya getirdik gözümüz birde.Tabi ki google plus ile gelmedi ama muhakak onunda katkısı olmustur.Bunlar birbirini izleyen zincirleme çalışmalardır...
    Ayrıca googlenin yarattığı butona tıklattırmayı haram kılmışsınız ee o zaman facebook beğeni satanlar var onalarıdamı aynı kefeye koyalım ?
    Hani bir açıklamada beyan da bulunur iken kendimizi muhalefet olmaya değilde yardımcı olmaya meyilli kılarsak konuyu açan ve okuyanlara daha iyi bilgi vermiş olunur...
  • 03-02-2014, 03:04:57
    #20
    google+ butonunu bir ara aramalarda çıkarmıyormuydu? kullanıcı tepkilerini ölçmedimi?

    eskiden backlink üzerine kurulu bir algoritması vardı ama şuan kullanıcırın bütün hareketlerine dayalı bir algoritması var

    eskiden google backlink sayısına göre puan veriyordu (pagerank) ile bunu ölçerdi

    şimdi ise kullanıcıların verdiği pauna göre sıralama yapıyor ha sadece 1 faktör değil onlarca faktör vardır elbet

    adamlar zaten herşeyi kendilerine göre yapıyor


    http://moz.com/blog/handling-duplica...umbers-of-urls

    bu linki inceleyin moz'da bütün social butonlar var yorumlarda bile like unlike var yani anlayın işte

    sayfaların üst sıralamasında yorumlar çok önemlidir nekadar yorum okadar google gözünde iyi
  • 03-02-2014, 17:28:06
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Kurumsal bir müşterimin çok fazla rekabeti olmayan 3 tane kelimede (1. sırada günlük 200-500 tekil hit getiren) kelimelerde sadece G+ çalışması yaparak 2 haftada kafaya çıkardım.

    G+ hesapları 250+ tane ve hepsi telefon onaylı, resimli, çevrelerinde takipçileri olan, normal günlük paylaşımlar da yapılarak gerçek hesap gibi görünen son derece doğal hesaplar.

    "site.com/hedef-kelime.html" sayfası, eskiden 24. sıradaydı, her gün 10 G+ hesabının duvarında hedef kelimeye link vererek paylaştım, sayfanın G+ butonuna tıklatarak.

    2. hafta sonunda site kafaya oturdu son bir kaç gündür 3 kelimede de 1. sırada. (şehirsel yemek sektörü)

    Örneğin: xxx firmaları düzce, sakarya yyyy firmaları v.s tarzında hedef kelimenin başında ya da sonunda ilgili şehirler geçiyor.

    sitenin anasayfasına daha önceki aylarda backlink çalışması yapılmıştı, ama kelimede çıkarttığım alt kategori sayfasına hiç bir backlink çalışması yapılmamıştır.

    İyi forumlar.
  • 03-02-2014, 18:22:09
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal bir müşterimin çok fazla rekabeti olmayan 3 tane kelimede (1. sırada günlük 200-500 tekil hit getiren) kelimelerde sadece G+ çalışması yaparak 2 haftada kafaya çıkardım.

    G+ hesapları 250+ tane ve hepsi telefon onaylı, resimli, çevrelerinde takipçileri olan, normal günlük paylaşımlar da yapılarak gerçek hesap gibi görünen son derece doğal hesaplar.

    "site.com/hedef-kelime.html" sayfası, eskiden 24. sıradaydı, her gün 10 G+ hesabının duvarında hedef kelimeye link vererek paylaştım, sayfanın G+ butonuna tıklatarak.

    2. hafta sonunda site kafaya oturdu son bir kaç gündür 3 kelimede de 1. sırada. (şehirsel yemek sektörü)

    Örneğin: xxx firmaları düzce, sakarya yyyy firmaları v.s tarzında hedef kelimenin başında ya da sonunda ilgili şehirler geçiyor.

    sitenin anasayfasına daha önceki aylarda backlink çalışması yapılmıştı, ama kelimede çıkarttığım alt kategori sayfasına hiç bir backlink çalışması yapılmamıştır.

    İyi forumlar.
    Şu dediklerini otomatik yapan birde yazılım olsa süper olur

    250 hesapla için proxy kullandınmı peki ?
  • 03-02-2014, 18:28:45
    #23
    http://moz.com/blog/future-of-search-ranking-factors BURAYI OKURSANIZ hepsini anlarsınz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:28:45 -->-> Daha önceki mesaj 18:25:01 --

    Ayrıca şunu belirteyim google page in author değeri ile o hesaptan size link verilmiş olması eşit orantılıdır.
  • 03-02-2014, 18:51:59
    #24
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu dediklerini otomatik yapan birde yazılım olsa süper olur



    250 hesapla için proxy kullandınmı peki ?

    Otomatik proxy ile yapanı bende var
    Verdiği +1 leri ve veren profilleri 3-4 hafta sonra silip profilleri kapatıyor.
    Profiller cevresi olan ve gercek tel onaylıydı. Çok zarar ettirdi o nane

    Bu işin normali farklı ip tel onaylı aktif profil , yabancılardada aynı sorun var onun için +1 satan pek yok


    Sent from my iPhone 5
  • 03-02-2014, 19:51:55
    #25
    Üyeliği durduruldu
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu dediklerini otomatik yapan birde yazılım olsa süper olur

    250 hesapla için proxy kullandınmı peki ?
    3-5 proxy ile 250+ hesaba bağlanırsam muhtemelen profiller kapatılır.

    Ancak ben gruplar oluşturdum 10'ar 10'ar böldüm hesapları 1. grup, 2. grup .... şeklinde 25 tane grup, her grup içinde 10 tane g+ profili tanımlandı programa.

    10 tane de private proxy satın aldım, her hesaba girişte farklı ip ile giriş yapıyor ve paylaşım yapıyor.

    Günlük 10 profilden fazlasına giriş yapmıyorum çünkü 10 tane private proxy'm var, daha fazla bütçe ayırıp günlük daha çok profile giriş için profil başına exstra private proxy alınabilir ama gerek duymuyorum.

    Doğal bir sosyal paylaşım için çalışmayı azar azar günlere bölmek işin başka bir püf noktası hem de maliyeti düşürüyor.

    Not: Programı masaüstü exe yazılım olarak programcı bir arkadaşa yaptırdım.

    Programda gruplar oluşturarak, her gün farklı gruptaki 10 adet profile, 10 tane private proxy ile ayrı ayrı bağlanıp post atıyor.

    Bu şekilde uzun süredir kapanan hesabım olmadı.

    Daha önceleri 50 şer 100'er abanıyodum profillere, onlar hep kapatıldı bu da tecrübe oldu önlemimi aldım.

    Umarım böyle devam eder
  • 03-02-2014, 20:12:26
    #26
    Yönetici onayı bekliyor
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-5 proxy ile 250+ hesaba bağlanırsam muhtemelen profiller kapatılır.

    Ancak ben gruplar oluşturdum 10'ar 10'ar böldüm hesapları 1. grup, 2. grup .... şeklinde 25 tane grup, her grup içinde 10 tane g+ profili tanımlandı programa.

    10 tane de private proxy satın aldım, her hesaba girişte farklı ip ile giriş yapıyor ve paylaşım yapıyor.

    Günlük 10 profilden fazlasına giriş yapmıyorum çünkü 10 tane private proxy'm var, daha fazla bütçe ayırıp günlük daha çok profile giriş için profil başına exstra private proxy alınabilir ama gerek duymuyorum.

    Doğal bir sosyal paylaşım için çalışmayı azar azar günlere bölmek işin başka bir püf noktası hem de maliyeti düşürüyor.

    Not: Programı masaüstü exe yazılım olarak programcı bir arkadaşa yaptırdım.

    Programda gruplar oluşturarak, her gün farklı gruptaki 10 adet profile, 10 tane private proxy ile ayrı ayrı bağlanıp post atıyor.

    Bu şekilde uzun süredir kapanan hesabım olmadı.

    Daha önceleri 50 şer 100'er abanıyodum profillere, onlar hep kapatıldı bu da tecrübe oldu önlemimi aldım.

    Umarım böyle devam eder


    yazılımı satarmısın peki

    private proxy'den kastın HMA gibi birşey mi ? HMA var bende'de onunla proxy işi ni kurtarabilirsem süper olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:12:26 -->-> Daha önceki mesaj 20:10:37 --

    oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatik proxy ile yapanı bende var
    Verdiği +1 leri ve veren profilleri 3-4 hafta sonra silip profilleri kapatıyor.
    Profiller cevresi olan ve gercek tel onaylıydı. Çok zarar ettirdi o nane

    Bu işin normali farklı ip tel onaylı aktif profil , yabancılardada aynı sorun var onun için +1 satan pek yok


    Sent from my iPhone 5
    Elle yapmak ciddi zaman alır, ki bende onla uğraşmam yani 250 tane ile,

    Youtube'den biliyorum ciddi zaman alıyor çünkü.
  • 03-02-2014, 20:20:57
    #27
    Üyeliği durduruldu
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılımı satarmısın peki

    private proxy'den kastın HMA gibi birşey mi ? HMA var bende'de onunla proxy işi ni kurtarabilirsem süper olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:12:26 -->-> Daha önceki mesaj 20:10:37 --



    Elle yapmak ciddi zaman alır, ki bende onla uğraşmam yani 250 tane ile,

    Youtube'den biliyorum ciddi zaman alıyor çünkü.
    Hocam fiyatı uygun olsun diye harddiske lisanslı olarak aldım, açık kaynak için daha fazla para istemişti arkadaş bu şekilde anlaştık

    Almak istiyorsan programcı arkadaşa mail atıyım senin harddiskine lisans oluşturup göndersin, geri dönüş yaptığında bilgilendiririm.