yazılımı satarmısın peki
private proxy'den kastın HMA gibi birşey mi ? HMA var bende'de onunla proxy işi ni kurtarabilirsem süper olur

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:12:26 -->-> Daha önceki mesaj 20:10:37 --
Elle yapmak ciddi zaman alır, ki bende onla uğraşmam yani 250 tane ile,
Youtube'den biliyorum ciddi zaman alıyor çünkü.
Hocam fiyatı uygun olsun diye harddiske lisanslı olarak aldım, açık kaynak için daha fazla para istemişti arkadaş bu şekilde anlaştık
Almak istiyorsan programcı arkadaşa mail atıyım senin harddiskine lisans oluşturup göndersin, geri dönüş yaptığında bilgilendiririm.