• 15-01-2014, 23:58:43
    #46
    Güncelleme bitti mi arkadaşlar?

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-01-2014, 00:03:12
    #47
    🌐 xvizyon ❤ r10
    '' Güncelleme biter mi hiç biri biter diğeri başlar ''
  • 16-01-2014, 00:15:52
    #48
    ben halen ana sistemin aynı olduğunu düşünüyorum..tek fark panda ve penguen gibi algoritma ile beraber çalışan virüslerin olması..bu virüsler sistem içerisinde dolaşarak iyi ile kötüyü ayırmaya ve yok etmeye çalışıyor..2 yıldır ingilizce sitelerde belirgin kelimelere bakarım..en ufak oynama olmayan siteler var..bunlara hiçmi algoritma çarpmıyor..adamların siteleri müthiş..neyse olay sadece google ın penguen ve panda ile autobloglardan bu yana spamlarla savaşı...zamanında hindistanlılar ve amerikalılar anasını ağlattı ortalığın..ceremesini halen çekiyoruz..ana algoritma bir sayfanın içinde geçen kelimelerin birbiri ile alakası ve konuyla title, description ve içerik resim video vs bunların tamamanın nasıl işleniceği ile alakalı kısım..

    Eğerki ana algoritma değişseydi hiçbir spam blog vs indexlenmezdi..önce indexleniyor..sonra yok ediliyor..bunuda yapan penguen ve panda..evet penguen ve panda farklı kulvarda çalışıyor ama aynı amaca hizmet ediyor.
  • 16-01-2014, 01:59:39
    #49
    Teori üreten çok yine ,

    Bir teoride benden gelsin.

    Son 2 yıldır özellikle son zamanlarda 3-4 ayda bir güncelleme çıkıyor. Google şirketi demek ki bu güncellemelerde şirket kazançlı çıkıyor yoksa, bu kadar sık güncelleme çıkarmaz.

    Aranma hacmi yüksek bir kelimede siteniz ilk yükseldiği zaman ( aranma hacmi yüksek kelimeden kastım sitenizin hitlenmesi ) 3-4 ay çok yüksek adsense geliri elde edersiniz. Doğru mu ?
    Sonra gelirler o sitenin düşmeye başlar, sebebi adsense reklamları. Gelir düşer sabit aylık ortalama bir reklam gelirine ulaşır site. Bu 3-4 ayda siteniz hitliyken baya fazla kazanırsınız, tabi Google'da çok kazanıyor bu sırada.

    Teori sonucu :

    Google 3-4 ayda bir sıralamaları oynatarak. Hitli siteleri yani yüksek hitli reklam yayınladığı kelimelerdeki siteleri değiştiriyor. Reklamlar yeni hitli sitelerde yayınlanıyor / tıklanıyor. Adsense gelirleri artıyor. Böylece şirket daha çok kar yapıyor.

    Kazançlı çıkıyorki 3-4 ayda bir güncelleme geliyor.

    Zarar etse çıkartırmı güncelleme .

    Alın bir teoride benden

    Not ; cepten yazdım imla kelime hataları olabilir.

    Iyi forumlar.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 16-01-2014, 03:14:38
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    8 gün oldu hala devam ediyor. Google bundan sonra her ay 10 gün Panda dalgalanması yaşayacaksınız demişti ama bugüne kadar hiç 10 gün saydığımı hatırlamıyorum. Belki 2014 geldi diye tam sisteme geçti.

    Genellikle on page kaynaklı görünüyor. Boşuna disavow falan yapmayın.
  • 16-01-2014, 10:30:05
    #51
    Denizs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 gün oldu hala devam ediyor. Google bundan sonra her ay 10 gün Panda dalgalanması yaşayacaksınız demişti ama bugüne kadar hiç 10 gün saydığımı hatırlamıyorum. Belki 2014 geldi diye tam sisteme geçti.

    Genellikle on page kaynaklı görünüyor. Boşuna disavow falan yapmayın.

    Kesinlikle
  • 16-01-2014, 22:22:50
    #52
    Denizs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 gün oldu hala devam ediyor. Google bundan sonra her ay 10 gün Panda dalgalanması yaşayacaksınız demişti ama bugüne kadar hiç 10 gün saydığımı hatırlamıyorum. Belki 2014 geldi diye tam sisteme geçti.

    Genellikle on page kaynaklı görünüyor. Boşuna disavow falan yapmayın.
    10 gün saymadım derken 10 günün sonunda sitenin düzelme ihtimali varmı ?
    Disallow yapmayın derken neyi?

    1K yabancı sitem 0.2K ya düştü
  • 17-01-2014, 05:15:45
    #53
    shafack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 gün saymadım derken 10 günün sonunda sitenin düzelme ihtimali varmı ?
    Disallow yapmayın derken neyi?

    1K yabancı sitem 0.2K ya düştü
    Google'ın Smx de yaptığı açıklama tam olarak şu şekildeydi: "biz Panda'yı her ay devreye alacağız, onun etki süreci 10 gün veya üzeri olacak. Bu sürede Panda dansı" yaşanacak.

    Şu ana kadar Panda dansı dediği dalgalanma yaşanıyor. Bu süreçte cezaya giren sitelerin tekrar normale geleceğini söylemek çok iddialı olur. Çünkü sitenin cezadan çıkması için sorunu bulup kaldırmanız yetmiyor. Sorunu kaldırdığınız tüm sayfaların yeniden bot tarafından indexlenmesi lazım. Ama bir sonraki ay ve sonraki aylarda yapılan güncellemelerde bu cezadan çıkma ihtimali çok daha yüksektir. Bazen botun siteden hiç çıkmayıp tüm sayfaları indexlemeye çalışması gibi belirtisi de olur. Ya da hiç anlamayabilirsiniz.

    Disavow kötü backlinkler içindir. Backlinkler Panda'yı ilgilendirmez. Yani bu işlemi yapsanız da yapmasanız da site kurtulmaz.
  • 17-01-2014, 05:50:59
    #54
    Denizs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'ın Smx de yaptığı açıklama tam olarak şu şekildeydi: "biz Panda'yı her ay devreye alacağız, onun etki süreci 10 gün veya üzeri olacak. Bu sürede Panda dansı" yaşanacak.

    Şu ana kadar Panda dansı dediği dalgalanma yaşanıyor. Bu süreçte cezaya giren sitelerin tekrar normale geleceğini söylemek çok iddialı olur. Çünkü sitenin cezadan çıkması için sorunu bulup kaldırmanız yetmiyor. Sorunu kaldırdığınız tüm sayfaların yeniden bot tarafından indexlenmesi lazım. Ama bir sonraki ay ve sonraki aylarda yapılan güncellemelerde bu cezadan çıkma ihtimali çok daha yüksektir. Bazen botun siteden hiç çıkmayıp tüm sayfaları indexlemeye çalışması gibi belirtisi de olur. Ya da hiç anlamayabilirsiniz.

    Disavow kötü backlinkler içindir. Backlinkler Panda'yı ilgilendirmez. Yani bu işlemi yapsanız da yapmasanız da site kurtulmaz.
    disavow işlemi pandayı ilgilendirmez derken neyi kastettiniz acaba ?

    Birde ceza alan bir sitem var 4 ekimde gelen güncellenmeden etkilende aralık 12 de spam cezası kaldırıldı ( Sitenize yönelik doğal olmayan bağlantılar—etki yaratmaya yönelik bağlantılar )

    Bu sitenin düzelme durumu gibi birşeyi mümkün mü ?

    Bekleyeyim mi yoksa başka bir site ile devam mı edeyim.