• 07-04-2014, 19:21:50
    95.12.xx.x9
    19:01 - 19:21
  • 07-04-2014, 22:08:56
    78.167.147.xx ile 22.08de gezinti başladı.

    23.29da gezinti bitti.
  • 08-04-2014, 17:17:56
    88.233.230.xxx
    gezinti başladı
    16.33

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:17:56 -->-> Daha önceki mesaj 16:35:11 --

    gezinti bitti
    17.16
  • 08-04-2014, 18:36:17
    95.9.22*.***
    18.37
    19.00 bitiş
  • 08-04-2014, 19:01:14
    18.33-18.58
    arası gezildi

    xx.xxx.193.127
  • 08-04-2014, 22:41:06
    78.167.147.xx ile 22.39da gezinti başladı.

    23.52de gezinti bitecek.
  • 09-04-2014, 00:09:00
    Arkadaşlar, artık gezintilerin kalitesini bir kenara bıraktım üyelerin aktifliği de düşmeye başladı. Burada birçok arkadaş milyonlardaki alexa değerini 200k değerlerine kadar getirdi. Fakat ne yazıktır ki yeni katılan arkadaşlar böylesine faydalı bir grupta iki gün gezinip 3. gün aksatmaya başlıyor. Böyle giderse verim iyice düşer hiçbir fayda alamayız.
  • 09-04-2014, 00:29:33
    78.167.147.xx ile 00.26da gezinti başladı.
    00.51de gezinti bitti.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:29:33 -->-> Daha önceki mesaj 00:26:47 --

    cadde25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, artık gezintilerin kalitesini bir kenara bıraktım üyelerin aktifliği de düşmeye başladı. Burada birçok arkadaş milyonlardaki alexa değerini 200k değerlerine kadar getirdi. Fakat ne yazıktır ki yeni katılan arkadaşlar böylesine faydalı bir grupta iki gün gezinip 3. gün aksatmaya başlıyor. Böyle giderse verim iyice düşer hiçbir fayda alamayız.
    bir haftada sebepsiz yere 2 kere gezinti yapmayan arkadaşa grup olarak - i trader versek bi sakıncası olurmuki
  • 09-04-2014, 12:05:23
    KaaNMRV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    78.167.147.xx ile 00.26da gezinti başladı.
    00.51de gezinti bitti.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:29:33 -->-> Daha önceki mesaj 00:26:47 --



    bir haftada sebepsiz yere 2 kere gezinti yapmayan arkadaşa grup olarak - i trader versek bi sakıncası olurmuki

    yok hocam onu yapmayalım, sonuçta forumdan para kazanan arkadaşlar var.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:15:38 -->-> Daha önceki mesaj 09:41:37 --

    88.233.230.xxx
    gezinti başladı
    11.14

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:05:23 -->-> Daha önceki mesaj 11:15:38 --

    gezinti bitti
    12.05