78.167.147.xx ile 00.26da gezinti başladı.
00.51de gezinti bitti.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:29:33 -->-> Daha önceki mesaj 00:26:47 --
Arkadaşlar, artık gezintilerin kalitesini bir kenara bıraktım üyelerin aktifliği de düşmeye başladı. Burada birçok arkadaş milyonlardaki alexa değerini 200k değerlerine kadar getirdi. Fakat ne yazıktır ki yeni katılan arkadaşlar böylesine faydalı bir grupta iki gün gezinip 3. gün aksatmaya başlıyor. Böyle giderse verim iyice düşer hiçbir fayda alamayız.
bir haftada sebepsiz yere 2 kere gezinti yapmayan arkadaşa grup olarak - i trader versek bi sakıncası olurmuki