• 17-12-2013, 04:26:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar. Analytics pek kullanmamıştım Google sıralama için verileri topluyor diye. Metrica kullanıyordum, analytics'a geçtim. Ama baktım, hemen çıkma oranı 50%'yi geçmiş. Korkunç bir rakam. Aslında Yandex Metricada 15-20%'yi geçmezdi pek. Ne yapacağımı bilmiyorum şu an, acaba kaldırsam mı analytics kodlarını?
  • 17-12-2013, 04:31:30
    #2
    statcounter
  • 17-12-2013, 04:43:45
    #3
    Reveloper
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    statcounter
    counter adı altında dolanan backlink firması diye biliyorum hocam ben burayı? yanlışım varsa düzeltin
  • 17-12-2013, 04:52:52
    #4
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    counter adı altında dolanan backlink firması diye biliyorum hocam ben burayı? yanlışım varsa düzeltin
    5 senedir kullanıyorum bir yamuğunu görmedim tüm sitelerimde kullanırım. ekstra olarak javascript olmayan makineleride sayar yani daha doğru sayıyor denilebilir. örneğn javası olmayan mobiller ve diğer aletler.

    veriği veriler kısıtlı ama sayımı eksiksiz raporları gayet yerinde.

    türkiyedeki webmasterları bilmiyorum ama benim yurt dışında bu işleri yapan tandığım tüm webmasterlar statcounter kullanır zaten onlar bana zamanında önermişti.

    analytics'in sıralama ile ilgili bazı konularda siteye zararı olabiliyormuş tabi bu bir şehir efsanesi asla kanıtlanamaz.

    fakat ben şahsen google'ın benim tüm site girdi çıktılarımı analiz etmesini istemiyorum bunu sağlıklı bulmuyorum.

    ayrıca statcounterın site dolarken hiç bi zaman kastığını görmedüm. ama analystics kullanırken çok kez analytics yükleniyor diye bekletebiliyor siteyi.

    vs vs daha çok şey sayarımda sabah 5 oldu aklıma gelmiyor

    ben herkese statcounter öneririm arkadaşlar. 150k günlük hit alan sitelerimde yıllarca kullandım.
  • 17-12-2013, 04:57:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 senedir kullanıyorum bir yamuğunu görmedim tüm sitelerimde kullanırım. ekstra olarak javascript olmayan makineleride sayar yani daha doğru sayıyor denilebilir. örneğn javası olmayan mobiller ve diğer aletler.

    veriği veriler kısıtlı ama sayımı eksiksiz raporları gayet yerinde.

    türkiyedeki webmasterları bilmiyorum ama benim yurt dışında bu işleri yapan tandığım tüm webmasterlar statcounter kullanır zaten onlar bana zamanında önermişti.

    analytics'in sıralama ile ilgili bazı konularda siteye zararı olabiliyormuş tabi bu bir şehir efsanesi asla kanıtlanamaz.

    fakat ben şahsen google'ın benim tüm site girdi çıktılarımı analiz etmesini istemiyorum bunu sağlıklı bulmuyorum.

    ayrıca statcounterın site dolarken hiç bi zaman kastığını görmedüm. ama analystics kullanırken çok kez analytics yükleniyor diye bekletebiliyor siteyi.

    vs vs daha çok şey sayarımda sabah 5 oldu aklıma gelmiyor

    ben herkese statcounter öneririm arkadaşlar. 150k günlük hit alan sitelerimde yıllarca kullandım.
    Örneğin ben Google'ın yerinde olsaydım kesin kullanırdım analytics verilerini, o zaman da Google'da 99% kullanıyor bu verileri.
    Dediğiniz statcounter'i daha önce duymuştum, ona da bakarız bir ara, teşekkürler

    GT-I9082 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi