Merhaba arkadaşlar. Analytics pek kullanmamıştım Google sıralama için verileri topluyor diye. Metrica kullanıyordum, analytics'a geçtim. Ama baktım, hemen çıkma oranı 50%'yi geçmiş. Korkunç bir rakam. Aslında Yandex Metricada 15-20%'yi geçmezdi pek. Ne yapacağımı bilmiyorum şu an, acaba kaldırsam mı analytics kodlarını?