• 12-12-2013, 10:10:11
    #10
    1 soru gönderdim.
    Soru formu ile iletişim formunu ayırsan daha doğru olur.
  • 12-12-2013, 10:19:36
    #11
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 soru gönderdim.
    Soru formu ile iletişim formunu ayırsan daha doğru olur.
    Öneri için teşekkürler, ayrı bir form oluşturduk.

    Sorunuz elime ulaştı, sağlam konu
  • 12-12-2013, 16:18:57
    #12
    Merhaba tam aradığım bir konu açılmış sizin gibi arkadaşların bu konularda daha aktif olması dileği ile teşekkürler.Sorularımı yöneltim.
  • 13-12-2013, 12:27:35
    #13
    Bugün ve yarın kalan tüm mailler yanıtlanacaktır.
  • 13-12-2013, 12:37:52
    #14
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün ve yarın kalan tüm mailler yanıtlanacaktır.
    Bende bir soru sordum. Teşekkürler böyle bir uygulama yaptığınız için. İyi çalışmalar.