amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 soru gönderdim.
Soru formu ile iletişim formunu ayırsan daha doğru olur.
Öneri için teşekkürler, ayrı bir form oluşturduk.

Sorunuz elime ulaştı, sağlam konu