josef adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
subdomain'in subdomaini :S
36
●2.128
- 06-12-2013, 23:11:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.josef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyokolucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesonunda beni anlayan birileri çıktı, mesala webmaster araçlarından gen.tr gibi olan domainlere, adres tanımlaması yaparken sadece kök düzey alan adları için diyor, veya 301 yönlendirmesi yapılamıyor, yani buda gen.tr com.tr gibi domainlerin subdomain olduğunu gösterir diye düşünüyorum. bu noktada bunlar subdomain ise subdomainin subdomaini olur mu?kersade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2013, 23:14:57.com.tr ve gen.tr domainler .com, .net gibi üst seviye alan adı uzantısı değildir.
Burada .com ve .net gibi alan adı uzantısı sadece .tr'dir. site.com ile com.tr arasında hiç bir fark yoktur.
.com, .net, .org, gibi.. bunlara gTLD alan adı uzantısı denir. Yani üst seviye alan adı uzantısı.
.tr ise bölgesel üst seviye alan adı uzantısıdır.
Yanlış bilgilendirme yapmayın lütfen. - 06-12-2013, 23:21:03kimseye yanlış bişey dediğimiz yok hocam, sonuçta doğruyu arıyorum, yani siz diyosunuz ki subdomain değil, bi çeşit seviyesi farklı normal alan adı, doğru mu anladım?tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2013, 23:23:56Lafım size değildi zaten hocam.sehriatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.com, .net, .org gibi..: gTLD, (Generic Top Level Domain Name) yani Jenerik Üst Seviye Alan Adı
.tr, .tc gibi..: ccTLD, (Country Code Top Level Domain Name) yani Ülke Uzantılı Üst Seviye Alan Adıdır.
.com.tr, .gen.tr gibi..: sLD, (Second Level Domain) yani İkinci Seviye Alan Adıdır.
Demek istediğim budur. .com ile .com.tr aynı seviyede kesinlikle değildir. - 06-12-2013, 23:29:40Teşekkür ederim hocam, üstüme alındığım içinde kusura bakmayın.tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2013, 04:57:53Sub'ın sub'ı olmaz diyen arkadaşlara, buyurun, sub'ın sub'ınun sub'ı;
http://sub1.sub2.dev.ali-arslan.com/
İstediğiniz kadar açabilirsiniz. httpd.conf ile oynamak ve DNS kayıtlarını eklemek kâfi. - 09-12-2013, 12:43:48Resmen sallamışın. Hemde sağlam sallamışın.WebKingTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
